WorkDesk használati útm​utató


  Bejelentkezés

A Konzorcia WorkDesk portálon, támogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleinket szolgáljuk ki. A szerződések tartalmazzák a jogokat és ügyfélfiók adatokat az oldal használatához. Bejelentkezni a megadott felhasználónév (email cím) és jelszóval lehet a weboldal fejlécen a Bejelentkezés gombra kattintva.

Ügyet bejelentkezés után, az oldal alján megjelenő Bejelentő űrlap kitöltésével lehet bejelenteni. A szerződésekhez egy, vagy több projekt kapcsolódhat. A bejelentéshez szükséges kiválasztani egy, a bejelenteni kívánt ügyhöz kapcsolódó projektet. Ha a projekt neve nem ismert, vagy nem található a listában, akkor a "Gyűjtő-projekt" nevű projektet kell kiválasztani, és az ügy egy azonosító eljárást követően kerülhet feldolgozásra. A Megnevezésben megadott szöveg lesz az Ügy elnevezése, ezért relevánsan, röviden, tömören érdemes megfogalmazni. Beküldés után a projektben automatikusan létrejön a feladat. Az ügy Prioritását kérjük megfelelő körültekintéssel válasszák ki! A nem megfelelő választás a szolgáltatási költségek felesleges növekedésével járhat. A projektekhez különféle Jellemzők (egyedi mezők) is tartozhatnak pl. Kategória, Típus. A jellemzők és értékeik listája a projekt kiválasztásával töltődnek be és válnak kiválaszthatóvá.

Az ügy beküldése után kapott tájékoztatóban látható az ügy sorszáma, amire hivatkozni lehet a továbbiakban. A szerződésekben történt megállapodás alapján, többféle minőségben is követhető az ügy. Ügyfelünk kaphat egy linket kifejezetten egy darab ügy állapotának követésére. Kaphat e-mail értesítéseket az üggyel történő különféle eseményekről. A portálra belépve, a Fiókom menüben áttekintheti az ügyek állapotát, különféle szempontok alapján rendezhetően. A portálon kommunikálhat az ügy kezelőivel, fájlokat csatolhat az ügyhöz. Megfelelő kollaborációs jogok esetén közvetlenül részt vehet a munkában, és akár maga is módosíthatja az ügy munkamenet állapotait.

Az portál lehetőséget ad a partnerek szorosabb együttműködésére......